martes, 11 de novembro de 2014

Atalanta; heroína entre heróis.

Esta foi umha mulher mui especial. No breve espaço que de tempo que lhe permitiram os deuses, lutou por ser aceitada e considerada como umha igual polos homens.


Nada mais nascer, seu pai, o rei, ordenou que a abandonassem na montanha. A sua única culpa foi nascer nena. Por sorte, amamentou-na umha osa ata  que ums caçadores a toparam e decidiram cria-la. Passou a sua infância no bosque e montanhas da regiom praticando o que mais lhe gostava: a caça. Por esse motivo a sua patrona era Artemisa. Seguindo os passos da deusa e temendo ao oráculo que predisse que se se casava se converteria num animal Atalanta jurou permanecer sempre virgem. 
Manter umha promessa desta classe era realmente complicado em aquela época, e mais se a mulher se convertera numha mulher tam bela como ela. Por aquel entom, homens, deuses e machos de toda índole estavam ao aceito sempre para ver que moça seria o seu próximo objectivo.





Eneo, rei de Calidón esquecera-se de oferecer um sacrifício a Artemisa e esta, como castigo, mandou à regiom um javali que se dedicava a destroçar os campos. Entom Meleagro, filho de Eneo, organizou umha cacearia na que participaram muitos dos heróis mais importantes da época como Teseo, Cástor e Pólux. E a maiores destes a heroína Atalanta. A presencia dumha mulher no grupo incomodou a mais de um mas nom tinham outra opçom mais que aceita-la já que o príncipe se namorara dela.
Já adentrados no bosque caminharam até topar-se de fronte com o animal que ao aparecer de surpresa conseguiu matar dois dos caçadores. A este facto seguirono intentos falhados de atrapa-lo até que Atalanta logrou roçar com umha flecha a orelha do javali provocando a sua fugida. Despois foi Meleagro o que rematou com a sua vida. 
Orgulhoso polas heroicidades da sua filha, o rei Yaso, decidiu reconhece-la como filha mas obrigando-a a casar. Ela, consciente das palavras que lhe dissera o oráculo, puxo umha condiçom.
-Acederei sempre e quando o meu pretendente me ganhe numha carreira a pê. No caso contrário matarei-no. 
O pai aceitou. Muitos príncipes atraídos pola sua beleza morreram ao nom poder competir com ela mas houve um, Melanión, que longe de assustar-se polas cenas sangrentas retou a caçadora mas antes, mui cauto ele, pediu ajuda a Afrodita a cal lhe indicou sem problema o que devia fazer para conseguir vence-la e assim, casar com ela. 



A argucia consistia em deixar caer três maças de ouro, que a deusa lhe regalou, umha tras outra para assim desviar a atençom de Atalanta e ter a opçom de chegar antes a meta. 
Assim foi, a heroína perdeu e viu-se obrigada a casar com Melanión. Foi fiel ao seu juramento mas nom ao primeiro que fiz e foi por isso que o oráculo actuou.
Um dia mentres passeavam, entraram num santuario dedicado a Zeus e as bromas sensuais levaram as caricias, e as caricias ao sexo. O pai dos deuses olímpicos, ofendido pola profanaçom do seu templo, converteu-nos em leoms. E, segum a tradiçom, nunca mais puderam desfrutar o um do outro porque os gregos criam que os leoms nom se apareavam com leoms, senom com leopardos. 




Ningún comentario:

Publicar un comentario