venres, 21 de novembro de 2014

Irvine Welsh.

É um romancista e roteirista escocês, nado em Leith, ao leste da capital escocesa Edimburgo. No 1978 mudou a Londres para se envolver com o movimento punk, ali participou na creaçom de várias bandas onde ele cantava e tocava a guitarra. Após umha serie de detençons por pequenos delitos e umha prisom por vandalismo ao Centro Comunitário de North London decidiu mudar de vida e estudou computaçom, trabalhou para o Conselho de Hackney, logo começou a reformar casas para revender aproveitando-se da revitalizaçom de North London. Despois disto volveu a Edimburgo e trabalhou para o município para o departamento de habitçom. Fez o MBA na Heriot-Watt University, escrevendo umha tese sobre a criaçom de oportunidades iguais para as mulheres. 
                                                                       


O seu primeiro romance foi Trainspotting, levado ao cine posteriormente polo cineasta Danny Boyle, que escreveu nas pausas durante o processo de elaboraçom da sua tese académica. No livro conta a história dum grupo de personagens unidos por umha amizade que se vai desfazendo, o vício pola heroína e a tentativa de fugir do tédio opressor e da brutalidade das suas vidas nos loteamentos. O seu lanzamento causou indignaçom em círculos literários e foi amplamente elogiado por outros. 

O termo ¨Trainspotting¨, na gíria escocesa é umha actividade sem sentido, umha total perda do tempo. Essa é a expresom que resume as vidas dos protagonistas da história.
Explicitando toda a dor e a banalidade de ser jovem num mundo de portas fechadas, onde a maior oportunidade que se pode esperar é conseguir um emprego em umha grande empresa, ter filhos e desfrutar de uma velhez obesa Irvine Welsh narra, com ironia e sem meias palavras, o cotidiano de jovens que renunciaram a tudo isso, que preferem perder-se num mundo de contravençons, vagar polas ruas sem rumbo e ceder a umha vida adulta que nom faz o mínimo sentido.


Ningún comentario:

Publicar un comentario