sábado, 18 de outubro de 2014

A influência de Goliat.

Desde sempre os que estão na cima podem exercer umha certa influência sobre os seus seguidores. Em todos os âmbitos. Os que crem numha pessoa crêem nas suas verbas, e às vezes, até esquecer as próprias. Igual passou isto em Escócia durante a campanha pre-referêndum, a favor e em contra.

Por exemplo a conhecidíssima JK.Rowling, autora dos livros de Harry Potter, dias antes do 18 de Setembro publicou na sua página web coisas como:  ¨Quanto mais escoito a campanha do sim mais me preocupa a sua minimizaçom e incluso a sua negaçom dos riscos.¨ ou: ¨Esta separaçom nom será rápida e limpa, precisara-se microcirurgia pra desfazer tres séculos de próxima interdependência¨. Agregou que está particularmente preocupada polo impacto na economia e na financiaçom da saúde em Escócia e doou um milhom de livras á campanha ¨Melhor juntos¨, partidária de seguir com a unificaçom.
Muitas mais famosas opinaram publicamente sobre a independência escocesa. Mick Jagger, Helena Bonham-Carter, Stephen Hawking, Judi Dench e Simon Cowell, ao igual que Rowling, deram o seu nom a independència e até chegaram a firmar umha carta para Escócia instando-a a olvidar-se e permanecer em Inglaterra. ¨A decisom de deixar o nosso país compartido é, por suposto, absolutamente vossa (...) De todas formas, essa decisom terá um efeito enorme sobre nós no resto do Reino Unido. Queremos fazer-vos saber quanto valoramos os nossos laços de cidadania com vós, e expressar a nossa esperança de que votedes para renova-los¨, são algumhas das frases que se podiam ler na missiva.

Pergunto que pensaram sobre a independência os seguidores escoceses dos Rolling Stones ao ler isto. Ou que votaram os que admiram a Stephen.
Nom todo influi da mesma maneira em todas as pessoas mas... Afectou isto em Escócia? Pode que aí Goliat ganhasse a batalha mas há que recordar que foi Davide o que venceu na guerra.

Ningún comentario:

Publicar un comentario